Just 23

My wish for this August, maybe I should ask for stay in this month forever.. Why? Kenapa aku harus minta waktu berhenti di bulan Agustus? Karna kalo aku tetep ada di bulan ini, bulan September gak akan dateng. Kalo bulan September gak dateng, Kim Heechul gak akan kemana-mana.. Nyehehehe.. Egois sekali aku.

So.. what I’m going to do for the rest day in August?

Simply gonna through it like yesterday? No, I don’t want to. Yesterday was passed too fast while I still search the way how to make this time stops.

Tapi akhirnya aku sadar, permintaan itu konyol sekali (dan terlalu egois barangkali). Minta waktu diberhentiin tanpa peduli hal yang lain. Yesseu~ we have to move on..

Jadi.. Kim Heechul-ssi, this dreamer ELF decided to stay in her room, keep watching you from this distance and wish all the best for your decision. Dua puluh tiga bulan, well.. gak akan selama itu kalo kita bisa mengisinya sama hal yang berguna. Dua puluh tiga bulan itu akan terlalui dengan sangat cepat, dan tanpa sadar…..

JJAJAN~ The new Kim Heechul returns!!😉

*cough* Kim Heechul-ssi, based on those 23-month-to-be, I made a picture from your 23-different-photos~ *thanks to my photos’ collection, I never expected I have more than 25 photos of yours.. Kkk~*

So please, in those 23-month-to-be, take care yourself. Make sure you’ll be back as the new HEENIM. Don’t worry, I’m a butthurt and stubborn ELF, so I’ll be waiting~ ;D

Just wanna let you know, you and Park Jeong-soo are my prides. You guys 83-lines are my foreva prides..

I love you.. ELF love you.. please remember in 23 month later, you have us as your home. And as your wish, we’ll love and care for you as always *just check your mention, bet there’ll be a thousand and more ELF flooding your twitter. XD*

KIM HEECHUL~

HEENIM~

OUR CINDERELLA~

SPACE BIG STAR, HEECHUL-SSI~

Just.. be happy, keep healthy, and don’t forget your ELF-Petals..

***

Love. Love. Love. Love. Love. Youuuuu~~~ :’D

20 thoughts on “Just 23

  1. I lost my strength just to open any files on my PC that there’s heenim in it. aku kuat2in baca postingan ini, dan akhirnya pertahana runtuh juga. I just can’t hold my tears dropped T____T

  2. aku sehati ma author..
    Me egois jga.. Berharap bulan september jangan dtg..
    Biasa aku plg ska tgl 1 bulan baru..
    Tp aku merasa aku g ska tgl 1 bulan september ini..
    Terlalu menyesakkan..
    Liat teukie nangis keq gtu..
    Biat me ikud nangis sjaa..
    Yg ad d benak gua…
    Kenapa harus secepat ini..
    *buang nafas*

    • 😥
      nyesek banget liat tuki nangis sampe kaya gitu.. Kayanya inki minggu ini bener-bener dianggep berharga buat mereka.. ;A;
      terlalu cepet, belom siap.. yah.. walopun seandainya waktunya masih lama pun aku juga gak akan pernah siap.. *ikut buang napas*

  3. Huee…gwenchana..
    Katanya heechul tu masuk level4,jadi gak kayak kangin..
    Dia bisa pulang setelah jam5..
    Jd gak menutup kemungkinan heechul masi suka ngetweet pas malem2,walaupun kita tetep ga bisa liat dia brg suju…TT

  4. udah ga bisa nangis,, karena air matanya udah keluar dari kemarin-kemarin.. dan yang aku yakini,, Heenim tdk hanya butuh airmata ELF,, tapi dia juga butuh senyuman kita… semangat kita…
    Time will fly quickly and @Heedictator will stand on stage again with the rest of the Super Junior members.
    #WeWillWaitForKimHeechul
    udah belajar dari Kangin, walo lagi wamil.. tetep bisa ngetwit,, tetep bisa ngasih kabar.. tapi yg bikin nyesek adalah.. Gak akan ada Kim Heechul di Sushow 4,, dan pas KIMCHI kemaren itu untuk pertama dan terakhir kalinya liat Heenim on stage sebelum wamil…😦

  5. sedih bgt!!!
    i’m petals too…
    so i will miss him so much…
    Love u Kim Hechul,
    i’ll be waiting for u, please take care of your self dont worry about your another members, Elf n me will support them to the best in world…
    23 month, time when i fill lossing u but its times to change your self to be more adult from now, n u must know that times never to change the Elf. we’re ur family so we always loved u…
    SARANGHAE KIM HEECHULsedih bgt!!!
    i’m petals too…
    so i will miss him so much…
    Love u Kim Hechul,
    i’ll be waiting for u, please take care of your self dont worry about your another members, Elf n me will support them to the best in world…
    23 month, time when i fill lossing u but its times to change your self to be more adult from now, n u must know that times never to change the Elf. we’re ur family so we always loved u…
    SARANGHAE KIM HEECHUL

  6. hu’um 23 bulan sebentar qo sebentar….
    kangin aja tahun depan udah keluar kan,, klo di bawa sedih malah lama,, di nikmati aja 23 bulan sebentar qo *mensugerti diri sendiri*… ^^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s